MVNE.PL uruchamia pierwszego operatora wirtualnych sieci komórkowych – PR1V®

Warszawa,  30 kwietnia 2025 r.MVNE.PL, dostawca nowoczesnych rozwiązań dla operatorów wirtualnych sieci komórkowych (MVNO), ogłasza rozpoczęcie świadczenia usług na rzecz swojego pierwszego klienta – marki PR1V®.

PR1V® to nowy operator wirtualny, którego strategia skupia się na maksymalnej ochronie prywatności użytkowników. W procesie rejestracji wymagane są wyłącznie niezbędne dane zgodnie z przepisami prawa komunikacji elektronicznej: imię, nazwisko oraz numer PESEL. Brak zgód marketingowych stanowi fundament modelu biznesowego PR1V®, zapewniając klientom pełną kontrolę nad własnymi danymi i minimalizację niepożądanej komunikacji. Operator nie będzie wysyłał klientom żadnej komunikacji marketingowej, a także model biznesowy nie jest nastawiony na handel danymi osobowymi.

Oferta PR1V® jest klarowna i nieskomplikowana 150 GB (oraz nielimitowane połączenia głosowe, wiadomości SMS i MMS) za 35 zł za 30 dniowy pakiet, a niewykorzystany limit transmisji danych przechodzi na kolejny okres rozliczeniowy. W ramach usługi dostępne są zarówno tradycyjne karty SIM, jak i eSIM. Dostawa odbywa się wygodnie – kartę SIM można odebrać w paczkomacie, natomiast eSIM dostarczany jest natychmiastowo e-mailem i za pośrednictwem aplikacji mobilnej PR1V®.

Obsługa klienta PR1V® realizowana jest w pełni zdalnie poprzez dedykowaną aplikację PR1V®. Jednocześnie operator korzysta z usług Centrum Usług Wspólnych MVNE.PL, które zapewnia obsługę kanałów cyfrowych, e-maili oraz połączeń głosowych, obsługę dystrybucji kart SIM oraz prowadzenie obowiązkowego raportowania do Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE).

Procesy płatności w PR1V® obsługiwane są za pośrednictwem platformy iMoje (ING Bank Śląski), co umożliwia klientom szybkie i bezpieczne regulowanie należności. Weryfikacja tożsamości została zintegrowana z rozwiązaniami Onfido, a w planach jest dalsze rozszerzanie katalogu narzędzi wspierających proces rejestracji.

W nadchodzącym czasie PR1V® rozpocznie kampanię, która – zgodnie z zapowiedziami – ma być nieszablonowa, odzwierciedlając bezkompromisowe podejście marki do kwestii prywatności i przejrzystości oferty.Za przygotowanie strategii komunikacji, kreację i wprowadzenie marki na rynek odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Kampania obejmuje działania display, social media oraz ambient. Media planuje i kupuje Mediahub.

O MVNE.PL

MVNE.PL dostarcza platformę technologiczną wspierającą rozwój operatorów wirtualnych (MVNO). Firma dostarcza kompleksowe rozwiązania umożliwiające szybkie uruchomienie i rozwój usług mobilnych – od technologii, przez procesy operacyjne, po pełne wsparcie biznesowe i know-how. Więcej informacji na stronie: mvne.pl.